БУДУЄМО ДІАЛОГ У НАПРЯМКУ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ



НАЛАГОДЖУЄМО ПАРТНЕРСЬКІ ВІДНОСИНИ З БАТЬКАМИ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ЧЕРЕЗ ДІАЛОГ


НОВИЙ ДЕРЖАВНИЙ СТРАНДАРТ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЯК ШЛЯХ ДО РОЗВИТКУ ДЕРЖАВИ ВЦІЛОМУ

(Інтерв'ю з учителями-практиками початкових класів Березнівського району)








ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ. ЧОМУ ВІН МОЖЕ ОЗНАЧАТИ БІЛЬШЕ, НІЖ IQ ?


      Підготовка дитини до школи включає розвиток когнітивної, емоційної та соціальної сфери дитини.
    Пропонуємо Вашій увазі аудіозапис книги Деніела Гоулмана «Емоційний інтелект», яка викликала фурор. Ця робота експерта з психології, одного з творців терміна «емоційний інтелект», не тільки про те, що таке емоції і як ними управляти. Це наукове дослідження, присвячене нашому другому інтелекту - емоційному.
   Уміння поводитися з емоціями допоможе і у вихованні та навчанні дітей, які найчастіше емоційніші, ніж дорослі. Батьки теж можуть допомогти дитині розуміти свої емоції і вчити контролювати їх.
   Наш емоційний інтелект такий же повноправний член розумового процесу, як і думаючий раціональний мозок. Для того, щоб ефективно використовувати свій потенціал, потрібно знати, що емоції не менш важливі при прийнятті рішень, ніж раціональні докази.
    Чим більше способів реагування на емоцію відомо людині, тим краще вона вміє справлятися зі своїм життям. Знання про свої емоції і почуття не просто корисні, вони життєво необхідні для кожного, хто готовий взяти в руки відповідальність за своє життя і вміло керувати ним.
   Мета подорожі, яку пропонує автор - принести розум в емоції і навчити, як це здійснювати. Справа не в емоційності, а в доречності емоцій.
     Книга допомагає не тільки пізнати себе, свої емоції, дізнатися, звідки беруть початок наші самі руйнівні почуття, а й використовувати ці знання у взаєминах.

     Емоційний інтелект - величина змінна. Ми дійсно можемо контролювати наші емоції, перенастроювати себе на більш позитивний і конструктивний лад. Книга дає розуміння, як це зробити!





МІСЦЕВИЙ КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОЕКТ








НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: проблеми і перспективи мовою учителів-практиків.
(Інтерв'ю з учителями початкових класів Березнівського району)


"Гуманна педагогіка - 

основа сучасної системи освіти"



"Фундментальна початкова освіта на шляху до змін" 



"Нові освітні реформи"


 "Чи бути інтерактиву в початковій школі"


 "Шлях до освітньої реформи"

Немає коментарів:

Дописати коментар