ОГОЛОШЕННЯ

Шановні читачі цієї публікації, прошу Вашої УВАГИ!

Закінчуючи проведення підвищення кваліфікації учителів, від педагогічних працівників поступила пропозиція організовувати подібні зустрічі для обговорення життєвоважливих питань. Я над цим думала, тому що теж розумію для чого це потрібно.
Пропоную такий варіант задоволення цієї природньої необхідності.
Я написала психологічний нарис за своїм авторством, в якому показую глибину пошуку відповіді на питання, яке цікавить мене на даному етапі мого життя, аж до пошуку джерела, яке вже не потребує відповіді. Тобто, це зразок, куди ми будемо «занурюватися», розглядаючи питання, які цікавитимуть Вас. Прочитавши цей нарис, Ви маєте можливість уже написати власні питання для розгляду та спільного пошуку відповідей.
Щоб розглядати подібні питання, потрібні відповідні умови. Найкращий вихід – шляхом організації підприємницької діяльності, який дозволить без перешкод та в узаконеному порядку час від часу (приблизно один раз на тиждень, у вихідний день) зустрічатися для обговорення питань життєвоважливих для Вас. Відповідно, це будуть платні (в межах допустимої норми) зустрічі. Тому, мета цієї публікації - провести діагностику, щоб вирішити чи варто розпочинати таку підприємницьку діяльність.
Якщо Вас ця інформація зацікавила, ставте, будь ласка, «+» чи напишіть питання для розгляду, в коментарях під цією публікацією або на мою електронну адресу: rubins_@ukr.net



Дякую!
 З повагою та шаною до Вас
 Марина Рубінс

«Відповідь на питання:
НАВІЩО СЬОГОДНІ ОСВІТНЯ РЕФОРМА В УКРАЇНІ?!»
У книзі Андреаса Шлейхера
«Найкращий клас у світі: як створити освітню систему 21-го століття»
 за посиланням: 
У цій актуальній, новаторській книжці один із найдосвідченіших педагогів у світі, керівник програми PISA Андреас Шлейхер, наводить разючі, але переконливі дані про сучасні тенденції в освіті, аналізує причини успіху найбільш ефективних освітніх систем, які вивели країни з занепаду на перші місця у світі, й дає поради, як здійснювати освітні реформи. Видання адресоване широкому колу освітян.

Книга Грейс Крайг – Дона Бокума
«Психологія розвитку»
9-е видання
    НА МОЮ ДУМКУ, НА СЬОГОДНІШНІЙ ДЕНЬ КРАЩОГО ПОСІБНИКА З ПСИХОЛОГІЇ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ І БАТЬКІВ НЕ ІСНУЄ. ГЛИБОКИЙ, ЯКІСНИЙ І ЦІКАВИЙ ЗМІСТ; НАПИСАНИЙ ДОСТУПНОЮ МОВОЮ; ПЕРЕКЛАД ЗРОЗУМІЛИЙ.РЕКОМЕНДУЮ ПРОЧИТАТИ ВСІМ УЧИТЕЛЯМ І БАТЬКАМ. Я ОТРИМАЛА ЦІЛИЙ БАГАЖ ЗНАНЬ ТА ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ЧИТАННЯ ЦІЄЇ КНИГИ.



«НЕ МАХАЙ КРИЛАМИ, ЯК КУРКА, ЯКЩО ТИ МОЖЕШ ПІДНЕСТИСЯ, ЯК ОРЕЛ»
                                                              ( Хосемарія Ескріва )

Що таке лідерство? Яким має бути справжній лідер? Хто може бути лідером? Що таке моральне лідерство і чому воно необхідне в сучасній освіті та багато інших важливих і вагомих питань розкриває зміст книги Олександра Діанін-Хаварда «МОРАЛЬНЕ ЛІДЕРСТВО». 
 Алекс Яновський та РадиславГандапас — відомі спеціалісти з лідерства та ораторського мистецтва, автори книг з лідерства, розповідають чому необхідне моральне лідерство у XXІ столітті.
 Бажаю приємного враження від читання книги та перегляду відеороликів. 

  ПОДАРУНОК ДЛЯ ОСВІТЯН ДО ПРОФЕСІЙНОГО СВЯТА!
    СЛОВО УЧИТЕЛЯ – це основний засіб або, іншим словом можна сказати, інструмент для роботи.
    Сьогодні слово учителя призначене не лише для передачі інформації, а й донесення її до свідомості людей (в нашому випадку до дітей, батьків, колег, громадськості та ін.), тим самим спонукати свою цільову аудиторію до конкретних дій. Адже, результатом слова учителя мають бути усвідомлені дії (не викликані примусом) його слухачів.
     Для цього вчителю необхідно бути вмілим оратором. (Ця вимога також зазначена у «ТИПОВОМУ ПОЛОЖЕННІ про атестацію педагогічних працівників»).

     Володіння ораторським мистецтвом – це не природній дар, а тяжка і плідна праця, яка потребує постійного удосконалення
Доводжу до Вашої уваги книгу Кармін Галло
     Зазначу, що Стів Джобс (засновник, член ради директорів і CEO (генеральний директор) корпорації Apple Inc (https://uk.wikipedia.org/…/%D0%A1%D1%82%D1%96%D0%B2_%D0%94%… )) був і залишається геніальним оратором світового значення, у якого є чому повчитися.
      Використовуючи поради, які висвітлені у цій книзі, вчитель зможе бути почутим, а не просто вислуханим. Тим самим, створити партнерські відносини у своїй діяльності між усіма, з ким має дотик у спілкуванні або, виступаючи на різноманітних заходах (наради, педради, батьківські збори, збори трудового колективу, семінари, конференції, різноманітні засідання і т.п.). В результаті, педагог отримуватиме щире і справжнє задоволення від своєї роботи, бо буде постіно у повазі, яку й сам до себе викличе.
     Зміст книги перекладений з англійської на російську мову. При необхідності, можна самостійно зробити робочий переклад на українську мову для ще більш зручного сприйняття тексту, скориставшись програмою перекладу в системі Google.
     Бажаю приємних вражень від читання книги та високих результатів у своїй професійній діяльності від використання практичних порад.

     Дорогі освітяни, вітаю Вас зі святом!
28 вересня 2018 року
на базі Городищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбудеться
 районна науково-практична конференція
з теми
«РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ
В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО
ЩОДО ТВОРЧОГО САМОВИРАЖЕННЯ ДИТИНИ В СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ
НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ»

    Лист  КНМУ «Березнівський районний методичний кабінет» № 01-16/279 від 11.09.2018 щодо рекомендованих заходів з підготовки та відзначення 100-річчя від дня народження видатного педагога-гуманіста В.О.Сухомлинського 

ПРО ПРОВЕДЕННЯ ІV КОНКУРСУ "ГЕЛІАНТУС-УЧИТЕЛЬ"- 2018 ТА ІV ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ  ЗИМОВОЇ ПРИРОДНИЧОЇ ШКОЛИ "ГЕЛІАНТУС - ДРУЖНЄ КОЛО". 


ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА "КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ"



Лист №01-16/183 від 31.05.2017 року "Про  проведення Міжнародних науково-педагогічних заходів"

ДЕТАЛЬНІШЕ


Шановні колеги, закликаю Вас до участі у подібних заходах, яка матиме ефективність, особливо для тих педагогічних працівників, які оберуть добровільний вид атестації, (для всіх бажаючих, хто захоче підвищити свою кваліфікаційну категорію раніше покладеного терміну. Основне завдання цієї атестації полягає у створенні стимуляції професійного зростання серед тих педагогів, кому вона дуже необхідна).


Немає коментарів:

Дописати коментар